Další žďorbo na place :o)

Tož urobilo se mi místo v garáži po VFR 750 F a abych zalatal ďuru,
bo by to tam chujovo vypadalo a měl bych ke všemu moc snadný přístup,rozhodl
jsem se, že se kouknu po vlasti České a přivezu nějakou tu výplň. A
jelikož sem ještě v Pardubicích nikdy nic nekoupil, ani perník,tak
jsem se vydal pro Yamahu YZF 600 R Thundercat z roku 1996.
I když tento obsah není nic pro mě, je to dle mého vkusu pořád moc pěkná motorka
a líbí se mi víc než CBR. Vyrazil jsem kolem půl páté abych byl
na předem dohodnutém místě mezi 8-9 hodinou.Cesta byla v pohodě
až na hustou mlhu mezi Novým Jičínem A Olomoucem.
YZF bylo pěkně zaparkované ve vchodě u schránek, prohlédl jsem, poslechl jsem si jej, dohodl cenu. Jak jinač že. Sem totiž známý vekslák :o), naložil a jel dom. A tady jsou fotky teho hebla :





Marek

Publikace, korektůra a vše možné kolem toho : Daliss :o)