Další do rodiny

Tak a máme to tu znovu. Po minulé víkendové pohádce o Perníkové chaloupce a Thundercatu, nám přichází pohádka o Rumcajsovi a Suzuki GSX 600 F z roku 1998, vyštrachaná na jedné nejmenované inzerci.
V obsazení já Rumcajs, Romana Manka a David Cipísek, jsme vyrazili v sobotu kolem 8.30 hod směr Jičín. Hodina pro mně dost nezvyklá - raději jezdím v noci abych byl ráno na místě, ale majitel řek kolem oběda, tak co se dalo jiného dělat. Cesta jako vždy probíhala v pohodě, tentokrát bez mlhy, jen mírné inverse, cesty suché, takže pohoda, klídek, tabáček. Při vjezdu Do Mohelnic nás čekalo malé překvapení v podobě cca 5cm sněhu na silnici (bylo to jako bych projel nějakou branou do jiného světa)ale nás, ostřílené, to nepřekvapí .Za mohelničákem opět sucho,jen na polích sníh a tolik srnek, že jsem dostal chuť na guláš. Asi 11.45 jsme dorazili na smluvené místo, kde si nás prodejce vyzvedl a jelo se k jeho rodičům kde moto parkoval. Mrzí mne, že jsem s sebou neměl foťák,protože projíždět osadou cikánu, vedle lesa Řáholce, tvořenou rozpadlýma cihlákama byl fakt mazec.
Moto bylo připravené, navíc přezutá zadní pneu, čímž mne prodejce mile překvapil. Tady musím podotknout,že sem na místě nic nesmlouval, nebylo taky co. Sepsat, zaplatit,naložit a hybaj domů, jelikož bylo kolem 13 hodiny.
Rodina dostála hlad a mi se zbíhaly sliny na ten guláš. Já osobně doporučuji restauraci Chacha ve Vysoké u Holic. Je na hlavní cestě přímo v dolině za křižovatkou po pravé straně
ve směru na Olomouc. Venku celý objekt pod kamerami, takže o motku sem nemusel mít obavy, že na ní nevidím. Uvnitř restaurace tomu vládne papoušek žako, jménem Kuba, co popichuje číšníka slůvkem magore a baští buráky, o které se připomíná vyčůraně křikem. Co bylo ještě úžasnější,že cena obědu i s pitím nás stála dohromady 235,- a zdržení díky rychlé a příjemné obsluhy trvalo cca 35minut.
Najelo se 638km, spotřeba kolem 6,5litrů, nejlevnější nafta ve Vysokém
Mýtě 22,20 a tady je foto.:






Marek
Úpravy a design Master :o)